室內設計總監的日常:在8呎樓底下的堅持與取捨
- 6月16日
- 讀畢需時 1 分鐘
做室內設計呢行,最怕唔係客人麻煩,而係自己呃自己。今日落咗個舊樓地盤,業主想拆咗道主力牆嚟偷位,話見人哋咁做冇事。我同佢講:你唔好信我,不如信條橫樑嘅鋼筋分佈圖。香港大部分標準樓底得8呎,一郁結構,成個天花嘅受力點就會變,唔係一味推高就係好。我哋做設計,永遠要喺物理限制入面搵出路,唔係話客人想點就點。

品管唔係口號,係日日同自己鬥
每個工地我都會親自度一次水平線,師傅話「差少少收口就遮到」,但我堅持要重做。係,成本會高啲,時間會拖長幾日,但呢啲就係一個設計總監嘅底線。客觀講句,唔係所有誤差都要返手,但影響使用嘅就一定唔可以妥協。好似地板鋪設,高低差超過3mm,日後傢俬擺上去就會搖,到時整返仲麻煩。
如果你正面對類似的設計兩難,歡迎與我們聊聊你的想法。每位業主嘅空間都係獨一無二,我哋最鍾意就係一齊研究點樣喺局限入面發揮最大潛能。




留言